Quen somos

Premios obtidos pola Fundación ONCE

Premios obtidos pola Fundación ONCE

• Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2019

• 16 de maio. Fundación ONCE recibe a Medalla de Honor 2019 de Crue Universidades Españolas
    • 11 de abril. Premios al Impulso del Empleo Juvenil de Fundación Mahou San Miguel
    • 5 de xullo. Fundación ONCE e Inserta reciben o premio Eventoplus bronce ao mellor evento responsable pola campaña “Non te rendas nunca”
    • 29 de xullo. Fundación ONCE recolle o Premio Pirineos Sur, da Diputación Provincial de Huesca, polo proxecto Arte y Cultura
    • 11 de setembro. O proxecto Amuse, de Fundación ONCE, Premio da OMT á Innovación en ONG
    • 3 de decembro. Fundación ONCE, premiada como mellor iniciativa de diversidade do Grupo Alstom
    • Outono. Selo EFQM + 500
  • Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2018

• Outono. Selo EFQM + 500
  • Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2017

• Premio Especial das Escolas Católicas de Castela e León
    • Medalla de prata ao mérito policial
    • Premio FMI 2017
    • Premios Solidariedade Aspaym
    • Premio Cermi.es
  • Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2016

• Premio Finanzas para Todos
  • Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2015

• Premio Freelance of the Year 2015
    • Premio Asociación Apanas
    • Premio ao Compromiso Social
    • Recoñecemento da participación empresarial
    • Medalla de Ouro da Universidade Internacional de Andalucía (UNIA)
    • Premio Stewards
    • Recoñecemento da empresa socialmente responsable
    • Premio "Recoñecementos 2015" á inclusión de persoas con discapacidade
  • Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2014

• Premio ao Mellor Contact Center 2013. Revista Contaccenter
    • Premio Asociación de Pais de Nenos con Cancro
    • Premio especial "Concello" en recoñecemento ao traballo para mellorar a accesibilidade, dentro dos premios "A" ás boas prácticas en accesibilidade universal (Concello de Ávila)
    • Premio da Asociación de Editores de Publicacións Periódicas
    • Medalla de bronce pola solidariedade, da Cruz Vermella de Málaga
    • Mención especial do xurado dos premios Ondas
    • Premios Trebol (Down Spain)
    • Premio "Empresa con maior promoción do emprego" (Revista Capital)
  • Premios obtidos pola Fundación ONCE en 2013

• Premio andaluz ás boas prácticas en atención ás persoas con discapacidade (Junta de Andalucía)
    • Premio á mellor axencia de noticias
    • Premio de recoñecemento social (fundación de álcera renal)
    • Echo Awards Bronze DMA Award (Asociación de mercadotecnia directa)
    • Igualdade distintiva na empresa 2012 (Ministerio de Sanidade, Servizos Sociais e Igualdade)
    • Premio ao mellor servizo de asistencia á cidadanía (Contact Center Magazine)
    • Premio Sol de Bronce na categoría de mercadotecnia directa (Festibal Iberoamericano de Publicidade)
    • Premio Zapping na categoría de "Valores" á serie Capacitado (Asociación de consumidores de medios audiovisuais)
    • Premio Top 10 de Atención Sociosanitaria publicado por escrito médico (Sanitaria 2000)
    • Premio Vodafone á Innovación en Telecomunicacións
    • Premio en recoñecemento ao traballo en RSE (Fundación Canaria para Xordos FUNCASOR)