Guri buruz

Harreman-sarea

Harreman-sarea

ONCE Fundazioa topaketarako plataforma bat da

ONCEz gain, erakunde sortzaile gisa, Espainiako desgaituen erakunde nagusiak ere parte hartzen dute ONCE Fundazioan, bere Patronatuaren bidez, gobernu organo gorenaren bidez, hala nola:

ONCE Fundazioko Patronatuko kide da, halaber, CERMI (Desgaitasuna duten Pertsonen Ordezkarien Espainiako Batzordea); plataforma horrek Espainiako desgaituen erakunde nagusiak elkartzen ditu, horietako asko autonomikoak, eta 8.000 elkarte eta erakunde baino gehiago biltzen ditu, gure herrialdean desgaitasunen bat duten 3,8 milioi pertsona ordezkatzen dituztenak. Era berean, izendapen askeko kideak dira Estatuko Administrazioaren bi ordezkari.

ONCE Fundazioak, gero eta modu aktiboagoan, gizarte zibilak bere ordezkaritza-erakundeen inguruan duen jarreraren, talentuaren eta ahaleginaren adibide da. Gizarte zibil horrek ez du ahaleginik aurrezten kolektibo jakin batzuen, eta, oro har, gizartearen bizi-baldintzak hobetu nahi badira.

ONCE Fundazioaren finantzaketa-iturri nagusia kupoia merkaturatzetik datozen baliabideak dira, hau da, diru-sarrera gordinen % 3a; zifra hori, ia, ONCEkAbre nueva ventana gizarte-zerbitzuetarako erabiltzen dituen hiru eurotatik bat suposatzen du.

Bigarren finantzaketa-iturria Europako Gizarte Funtsa (EGF) da. 2000. urteaz geroztik, ONCE Fundazioak aliantza garrantzitsua mantendu du Europako Gizarte Funtsarekin eta horrek eragin soziala biderkatzea ahalbidetzen dio. 2014-2020 EGFaren programazio-aldian, Fundazioak kudeatzen ditu, Erakunde Onuradunaren eta Bitarteko Erakundearen estatus bikoitzarekin, Gizarteratze eta Gizarte Ekonomiarako –POISES– eta Gazte Enplegurako –POEJ– Programa Eragileak. Programa hauek aurrera eramateko, ONCE Fundazioak Inserta Empleo entitatearekin batera lan egiten du, programa horien onuradun gisa.

1988az geroztik, ONCE Fundazioak 1.000 milioi euro baino gehiago bideratu ditu desgaitasuna duten pertsonen aldeko programa eta ekintzetara, hala nola prestakuntza eta laneratzea, irisgarritasun globala -mota guztietako oztopoen ezabapena- eta antzeko interesak dituzten erakunde publiko eta pribatuekiko lankidetza, botere publikoekin lankidetzan arituz Konstituzioak eta legeek ezarritako betebehar eta eginbehar espezifikoak betetzeko.