Qui som

Premis obtinguts per la Fundació ONCE

Premis obtinguts per la Fundació ONCE

• Premis obtinguts per Fundació ONCE a 2019

• 16 de maig. Fundació ONCE rep la Medalla d'Honor 2019 de Crue Universitats Espanyoles
    • 11 d'abril. Premis a l'Impuls de l'Ocupació Juvenil de Fundacion Mahou San Miguel
    • 5 de juliol. Fundació ONCE i Insereix reben el premi Eventoplus con el bronze a l'Millor Esdeveniment Responsable per la campanya "No et rendeixis mai".
    • 29 de juliol. Fundació ONCE recull el Premi Pirineus Sud, de la Diputació Provincial d'Huesca, pel projecte Art i Cultura
    • 11 de setembre. El projecte Amuse, de Fundació ONCE, Premi de l'OMT a la Innovació en ONG
    • 3 de desembre. Fundació ONCE, premiada com a millor iniciativa de Diversitat de el Grup Alstom
    • Tardor. Segell EFQM + 500